پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همیر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ «علیرضا عصار» مجری تلویزیون شد
سرخط خبرها

نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی»

  • کد خبر: ۲۲۵۹۸۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی»
تهیه‌کنندگان اکشن درام و دلهره‌آور پربیننده «هواپیماربایی» رسما خبر تولید فصل دوم آن را اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ادریس البا بازیگر اصلی فصل اول، در فصل دوم سریال دوباره نقش قبلی خود را تکرار می‌کند.

در حالی که خبر تولید فصل دوم هواپیماربایی بازتاب خوبی در بین دوستداران سریال‌های اینترنتی داشته، اهل فن پرسش‌هایی را در این رابطه مطرح کرده‌اند.

مهم‌ترین پرسش این است که چگونه می‌توان داستان جذابی از اتفاقی که یک بار برای یک کاراکتر رخ داده تهیه کرد و آن را به شکل تازه‌ای مورد بحث و بررسی قرار داد.

در فصل اول سریال، البا در قالب یک مامور مذاکره‌کننده در داخل هواپیمایی گیر می‌افتد که تروریست‌ها آن را ربوده‌اند و او ناچار به مقابله با آن‌ها می‌شود.

حالا این پرسش اساسی مطرح است که سازندگان سریال در فصل دوم چگونه می‌خواهند این کاراکتر را درگیر یک هواپیماربایی تازه کنند که شبیه داستان فصل اول آن نباشد.

تهیه‌کنندگان مجموعه بدون پاسخ به این پرسش اساسی و مقبول، گفته‌اند فیلم‌نامه فصل دوم در حال نگارش است و به‌زودی آماده فیلم‌برداری می‌شود.

ادریس البا که زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در قسمت بعدی جیمزباند و ایفای نقش مامور دوصفر هفت به گوش می‌رسد، در فصل دوم هواپیماربایی دوباره نقش سام نلسن جان‌سخت را بازی خواهد کرد.

منتقدان به شباهت‌های بسیار زیاد این کاراکتر با کاراکتر مک کلین فرانچایز «جان سخت» با بازی بروس ویلیس اشاره داشته‌اند.

مدیران شبکه اپل که فصل دوم را با هزینه‌ای ۸ میلیون دلاری تولید می‌کنند، بدون توضیح درباره ماجرا‌های این فصل گفته‌اند داستان آن به جذابیت داستان فصل اول است.

تا اینجای کار مشخص شده که کاراکتر سام نلسن در دل داستان فصل دوم، یک بار دیگر درگیر موقعیت و وضعیتی پیش‌بینی‌نشده و تعلیقی قرار خواهد گرفت.

برخی شایعات حکایت از آن می‌کند که این کاراکتر در فصل تازه، درگیر ماموریتی غیرممکن در مکانی غیر از یک هواپیما می‌شود. این مسئله این پرسش را به وجود می‌آورد که دیگر ضرورتی ندارد نام سریال هواپیماربایی باشد!

البا از تهیه‌کنندگان سریال هم هست. کارگردانی تمام اپیزود‌های فصل دوم بر عهده فیلد اسمیت است. او بخش مهمی از قسمت‌های فصل اول را نیز کارگردانی کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->